Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Єріцян Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Єріцян Б. Х. Імітаційна модель комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2015. - Вип. 4. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2015_4_24 Розглянуто актуальну проблему створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Розглянуто імітаційну модель, що створена у середовищі МАTLAB. Вона дозволяє визначити залежність змін параметрів системи нахилу кузова (струм та напруга на ділянках напівпровідникового перетворювача, хід якоря двигуна, хід пневморесори, зміна тиску у пневморесорах) та енергетичних параметрів механізму (втрати енергії на нахил кузова електричного та пневматичного приводів, розхід повітря) від заданого куту нахилу кузова.
| 2. |
Єріцян Б. Х. Математична модель пневматичної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 10. - С. 200-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_10_46 Розглянуто актуальну проблему створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом на основі лінійного двигуна для нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Вона складається з диференціальних рівнянь зміни тиску у пневморесорі та руху верхньої її частини для пневматичних ресор діафрагмового типу. Визначено функцію масової витрати повітря для нахилу кузова, що базується на обчисленні термодинамічних функцій розходу.
| 3. |
Любарський Б. Г. Математична модель електромеханічної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу [Електронний ресурс] / Б. Г. Любарський, Б. Х. Єріцян, Д. І. Якунін // Системи обробки інформації. - 2015. - Вип. 11. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2015_11_14 Розглянуто актуальну проблему створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузову, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Створено математичну модель у вигляді сукупності диференціальних рівнянь, що описують усі вузли і ланки передачі потужності від джерела електричної енергії до виконавчого механізму - балки, що нахиляється, а також роботу керованого пневматичного підвішування. Вона встановлює зв'язки геометричних, силових і електрофізичних параметрів з величинами, що характеризують якість і ефективність роботи як окремих механізмів, так і облаштування приводу нахилу кузова в цілому.
| 4. |
Єріцян Б. Х. Імітаційне моделювання комбінованого приводу нахилу кузова швидкісного електропоїзду [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Механіка та машинобудування. - 2015. - № 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mekhmash_2015_1_7
| 5. |
Єріцян Б. Х. Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 2(9). - С. 4-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_2(9)__2 Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу (ШРС) залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можна використовувати під час проектування ШРС без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.
| 6. |
Єріцян Б. Х. Задача аналізу оптимізації геометричних розмірів лінійного двигуна нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу [Електронний ресурс] / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 5. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_5_3
| 7. |
Любарський Б. Г. Оптимізація параметрів лінійного двигуна нахилу кузова транспортних засобів [Електронний ресурс] / Б. Г. Любарський, Б. Х. Єріцян, Д. І. Якунін, М. Л. Глєбова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Математичне моделювання в техніці та технологіях. - 2015. - № 41. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpimm_2015_41_12
| 8. |
Рябов Є. С. Обґрунтування структури тягового електропривода електровоза для залізничного кар’єрного транспорту [Електронний ресурс] / Є. С. Рябов, Л. Ю. Кондратьєва, Л. В. Овер’янова, Б. Х. Єріцян, С. О. Гулак // Наука та прогрес транспорту. - 2022. - № 2. - С. 26-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2022_2_5
|
|
|